A máme tu můj padesátý článek. Ti, co ještě nepochopili nadpis, tak písmeno L je římská číslice 50. Dnes ale není pouze výročí počtu článků, ale přesně před rokem, 27. června 2011, jsem se rozhodl psát svůj blog. K tomuto rozhodnutí jsem dospěl doslova z minuty na minutu. ...
Měsíc květen pro mě nebyl tak dobrý, jak bych si představoval. Ve škole jsem byl sice pouze devětkrát (respektive 8,5x, protože jednou jsem byl u lékaře), ale bohužel jsem měl opět problémy s notebookem. ...
V minulých článcích jsem psal příběh Lojzika z mé strany jako jeho programátora. Dnes je na řadě poslední část tohoto příběhu. Teda poslední alespoň prozatím, než budu pokračovat programováním druhé epizody. ...
Další měsíc za námi a do letních prázdnin už mnoho nezbývá. Ještě víc mi přidává na náladě fakt, že v květnu půjdu do školy pouze osmkrát. Důvodem jsou praxe, které jsou ke konci května a které já už mám hotové. ...
V minulých článcích jsem psal o inspiraci pro Lojzika a o pokusu naprogramovat ho v JavaScriptu. Dnes nás už konečně čeká programování C# verze. ...
Původně jsem včera chtěl psát další článek o vývoji Lojzika, ale nemohl jsem. Dnes alespoň napíšu tento krátký článek o tom, co se stalo. Příběh začíná již ve čtvrtek ...
V minulém článku jsem psal o hrách, kterými jsem se v Lojzikovi inspiroval. Dnes vám povím o tom, co všechno předcházelo, než jsem začal programovat oficiální první epizodu v C#. ...
Moje první dojmy: zklamání, marnost, VZTEK! Normálně jsem klidný, ale toto mě opravdu zasáhlo. Konečně jsem se po několika hodinách rozhodl podělit s vámi, kteří jste netrpělivě čekal ...
Vítám vás u historicky prvního Víčkova měsíce. Ne, nedělám si z vás srandu, apríl je až zítra. Samozřejmě jsem psal měsíční články i dříve, ale nyní jsem se rozhodl je nazývat Víčkovými, protože zde publikuje více lidí ...
Rozhodl jsem se, že napíši miniseriál o programování mé hry Lojzika. Podobných skákaček, jako Lojzik, existuje spousta. V prvním díle napíšu o těch, kterými jsem se inspiroval. ...