A je tu snad už poslední díl mého článku o digitálních monstrech. Zbývá ještě několik dalších ukázek, které stojí za to si pustit. Mezi nimi je i poslední znak. ...
V předchozím díle článku zaměřeném na animovaný seriál Digimon, který mě v mojí tvorbě inspiruje, jsem se rozepsal o několika znacích pomáhajícím digimonům přejít na vyšší vývojové úrovně. Jejich funkčnost ale závisí na správně nastavených charakterových vlastnostech digivyvolených dětí. Dnes bych na to navázal a pověděli bychom si o dalších znacích, které se v seriálu vyskytují. ...
Ahoj,
jmenuji se Lukáš a moje přezdívka je Shakal_. Možná jste tu o mě už četli. V článku SuperMartasův červenec 2014. Dnes bych Vám chtěl říct, jak jsem poznal SuperMartase a Víčka. ...
Tento článek popisuje možné řešení úlohy popsané ve článku Osmisměrka ve 3D. Pokud jste úlohu ještě neviděli, podívejte se nejdřív na ni. ...
Dnes pro vás mám hádanku. Předpokládám, že osmisměrky znáte - mřížka s písmeny, ve které se zaškrtávají slova v celkem 8 směrech - nahoru, dolu, vlevo, vpravo a diagonálně. ...
A opět je tu nový článek. Proboha, to je ale otřepaná fráze, asi bych ji už neměl používat tak často, protože to nejspíš vypadá divně ... A o čem bude tento článek? No a je to tu zase, další otřepaná fráze ... Poslední dobou mi při psaní článku připadá, že používám stále ty samé fráze a obraty pořád dokola ...