Dnes vám představím své plány na rok 2012. Sice s týdenním zpožděním, ale přeci. V tomto roce chci pracovat na třech svých větších projektech, zde jsou:
Jestli pravidelně čtete mé články, tak určitě Lojzika znáte, protože vás už tři měsíce pravidelně informuji o postupu ve vývoji. V roce 2012 chci minimálně dokončit tuto první epizodu. Usilovně na ni pracuji. Očekávat ji můžete na jaře.
V této epizodě bude pokračovat ve své cestě za záchranou světa. Nevím jistě, jestli tento rok ji vůbec začnu, ale snad jo. V první epizodě jsem použil grafické rozhraní WPF, což se neukázalo jako dobrý nápad. V této epizodě pravděpodobně použiji rozhraní XNA, které je určeno přímo na hry. Snad to dopadne lépe.
Nyní mám skvělou zprávu pro všechny hráče Elfánie - budu pokračovat ve vývoji. Začít pracovat na verzi 2.0 hodlám hned, jakmile dokončím první epizodu Lojzika. Plánuji kompletně přepsat všechny kódy, protože stávající jsou neoptimalizované a amatérské - při vývoji Elfánie jsem se učil PHP.
Můžete se těšit na nový design nebo na kmenový chat. Velké změny ve hře jako takové zatím neočekávejte, ty přijdou až s dalšími verzemi.
Jak možná název napovídá, bude se jednat o grafický editor. Naprogramuji ho v C# a WPF, stejně jako první epizodu Lojzika. Ze začátku bude mít funkčnost programu Malování ve Windows, ale časem bych chtěl přidat i profesionálnější funkce. Někdy v budoucnu možná bude umět vytvářet i vektorové obrázky.
Stejně jako u druhé epizody Lojzika nevím, jestli s ním tento rok vůbec začnu.
Mimo tyto tři hlavní plánuji i spoustu menších aplikací. Například koncem ledna udělám dlouho slibovaný program na známky.
Plánů mám mnoho, ale bohužel díky škole na ně nemám dostatek času.
Chceš-li Boha rozesmát, řekni mu o svých plánech.